Dasar pandang ke hati

salam..semua..apa kabo?? Harap2 semua sihat2 belaka..Sekejap je dah dah masuk sem baru dan dengan ni secara automatik sy pn dah jadi seniorita..hehehe ^^
Alhamdulilah syukur kepada Allah yang sentiasa memberi ruang & peluang untuk kita terus sujud & mengabdikan diri kepadaNYa..
Moga sem ni akan memberi kekuatan kepada aku

...InsyaAllah
semuanya harus bermula dr bawah semula....
1.Banyakkan berdoa kpdNya
2.Doakan ibubapa,kawan2,pensyarah,seluruh umat NbMUHAMMAD.
3.hayati apa yang ada disekeliling kita...cth:burung2 yg berkicauan,suara cengkerik tgh bertasbih,n segalanya2
4.DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD
Pernah hayati? atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?
= Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
= Warhamnii (Rahmati aku)
= Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
= Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
= Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
= Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
= Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
= Wa’fuannii (Maafkan aku)
Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid...
5.JANGAN PUTUS ASA :)

Comments

Popular Posts