MAKE THE DAYS COUNT

MAKE THE DAYS COUNT

Friday, June 14, 2013

MAT LUTFI ~ SEBELAH SAYAP


Assalamualaikum..lama dah tak update blog ni..dah jadi sarang labah2 p dah..Alhamdulilah di beri Nikmat Oleh ALLAH S.W.T utk bernafas dan menikmati kehidupan dgn sederhana.selawat serta salam kepada junjungan Nabi Muhammad s.a.w serta sahabat dan keluarga baginda..

           Insha Allah 21 jun ni aku bakal balik ke Kuala Perlis setelah 1 tahun tak balik. Ok stop sat ceta pasai nak balik..hangpa suma kenai Mat Lutfi kan..hehe..feymes dah dia sebab suka buat video yg bg pengajaran tp SEMPOI..thumbs up for him..ni nak bg hangpa tgk video dia yg terbaru :

          Bagi aku video ni sangat menyentuh jiwa.Tentang HARAPAN seorang peminum arak nak BERUBAH.ya nak BERUBAH JADI ORANG YANG BAIK BUKAN SENANG,mesti da dugaan dan cabaran..nak pulak dalam era globalisasi mcm nih..*amboih dah mula nak membebel gamoknyer..tapi kena ingat dengan izin Allah suma akan jadi mudah..SubhanaAllah,ajaib bukan HIDAYAH ni :)

          Dalam video ni ada 3 watak :
1) Mat Lutfi - seorang sahabat yang cuba nak bawak kawan dia kembali ke pangkal jalan dgn cara yg BERHIKMAH 
2) Ihsan- peminum arak tapi dia baguih sebab da USAHA nak jd BAIK
3) Refqie - seorang ketua Usrah 

No comments:

Post a Comment